יום חמישי, 30 במאי 2019

טקס חתונה משמעותי



אשמח לעזור לכם 

מוזמנים לפנות אלינו - ליצירת טקס משמעותי בתרבות ישראל עם אפשרות לכתובה מעוצבת ולימוד מעניין


052-3225152


הצביעו ברגליים – חתונה חילונית צו השעה!
נתחיל בהתחלה – טקס משמעותי ומרגש תלוי באופן שבו אתם מתייחסים לחופה שלכם, למסורת שלכם ולערכים שלכם, כלומר לתרבות שלכם. זה כולל את הערכים ההומניסטיים שלכם והמורשת העשירה של כולנו. אפשר לכבד את המסורת ועדיין לעצב טקס חתונה מלא באהבה – שוויון ורעות. חתונה חילונית היא הזדמנות ליצור רוח תרבותית יהודית וערכים מודרניים ברורים, בלי להפריד ביניהם, כי אין סיבה להפריד בין תרבותנו לערכינו!  

הידעתם כי במסורת ישראל אין בכלל ממסד דתי שאתו מתחתנים (כמו למשל הכנסייה הקתולית) אלא שני בני הזוג הם אלה שמתחייבים זה מול זה תחת החופה!  יש בכך גרעין עמוק של הכרה בריבונות האדם ובכוחן של מילים. בלי ממסד!  בכלל – עם ישראל תמיד הוביל בחדשנות מוסרית וגם בהשתלבות הגיונית במרחב. אם תבדקו טוב תגלו שהמסכת החשובה ביותר בתחום – מסכת קידושין – היא כולה חידוש הלניסטי שאימצנו לתרבותנו.

פעם צעדנו עם הזמן. משום מה היום – רבים מאמינים בטעות כי המסורת "נשמרת" בידי זרמים חרדיים מול המודרנה והשינוי. זה מוביל לאבסורד: אנחנו במאה ה 21 אבל במדינת ישראל עדיין רישום לנישואין נמצא תחת מונופול של הרבנות (בדומה לממסד הקתולי) שלאחרונה עברה גם השתלטות חרדית.  בפועל – מיעוט זעיר בעם ישראל, מכתיב כללים דקדקניים, מפלים ומיותרים לכל העם (ולמעשה מעדיף לשמר כך כוח פוליטי!) . רוב עם ישראל בישראל ובתפוצות – חילוניים. השאר רפורמיים וקונסרבטיבים (ובתוכם רבים למעשה חילוניים) ואילו האורתודוכסיה מהווה 10-15%  מעם ישראל. החרדים הם אחוזים ספורים.  חשבו על זה – כל יהודי בעולם יכול להתחתן בכל מדינה מערבית כרצונו לפי אמונתו – רק במדינת היהודים - רוב היהודים בעולם לא יכולים להתחתן לפי אמונתם.

את האבסורד הזה אפשר לשנות – אם נעמוד על כך שחתונה חילונית היא אופציה תרבותית יהודית נפלאה. המוני זוגות בישראל כבר קיימו טקס חתונה חילוני ובכך גם נהנו מטקס חתונה משמעותי, וגם הצביעו ברגליים על השינוי המתבקש – בלי לחכות לפוליטיקאים.  ומה עם המעמד המשפטי?  בישראל אין שום בעיה להיות נשואים באושר, בחתונה חילונית, וכך (רשמית) להפוך ל "ידועים בציבור" – מעמד מצוין לכל תחום בחיים שלכם – לרבות גידול הילדים. למעשה כל הרשויות כבר מכירות בכך בפועל- פשוט כי יש המונים כאלה!  אפשר גם להתגאות בכך שאתם נשואים באושר– בלי חוקי ההלכה על הראש שלכם (גם במקרה של פרידה חלילה).

טקס חתונה חילוני זה גם הדבר הראוי וגם הדרך הטובה ביותר לטקס מרגש, אישי, יהודי, וכן – גם מסורתי, כי המסורת היהודית מתחדשת כל הזמן.  כדי לעשות את זה מומלץ ללמוד מעט קודם ולבחור את הסמלים ומשמעותם, ולזכור – שאת הדיג'יי שלכם בחתונה לא יזכרו, אפילו את האוכל לא ממש – אבל את הטקס אתם תראו גם לילדים שלכם!


שיהיה בשעה טובה. 



כמה מילים על טקס חתונה משמעותי וחילוני.











נשמח לשוחח ולייעץ  בכל עניין הנוגע לטקס חתונה משמעותי. 


מוזמנים לאתר הרשמי - טקס חתונה משמעותי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה